2014(e)ko abenduaren 21(a), igandea

GAINONTZEKO AURKEZPENAK

Ikaskuntza-gurpileko aurkezpenez gain, dokumentatzaileen lanaren aurkezpenak, Sitesen aurkezpenak eta Teknografien aurkezpenak egon dira.

Dokumentatzaileen eta Sitesen aurkezpenak egotea ezinbestekoa iruditzen zait. Besteek egindako lana ikustea asko gustatu zait ikasten jarraitzeko balio duelako; zer egin duten ondo eta txarto ikusi daiteke, zer aldatuko genuke gure lanetatik besteenak ikusi ondoren edo besteen lanetatik zer aldatuko genuke gure lanean hobeto dagoela uste dugulako, eta  abar.

Dokumentatzaileen lehenengo taldea: Talde honen Sitesa oso ondo dago, gauzak modu argian daude azalduta eta praktikako aurkezpenean egin zuten ariketa oso ideia ona iruditu zitzaidan. Haien Siteseko kolorea aldatuko nuke seriotasuna galtzen duelako eta bertan agertzen den informazioa kalitate onekoa izango ez dela iruditzen zaidalako.

Dokumentatzaileen bigarren taldea: Talde honen Sitesa oso ondo dago, gauzak modu argian eta zehatzean daude azalduta, euskararen aldetik maila ona dutela nabaritu egiten da. 

Dokumentatzaileen laugarren taldea: Argi dago, talde honek teknologiari buruz gehien dakien taldea dela. Hauen Sitesa da gehien gustatzen zaidana, bai bertan agertzen den informazioa eta bai informazio hori nola antolatu duten. Lan bikaina egin dutela uste dut.

Sitesak, orokorrean ondo daudela iruditzen zait, nahiko sinpleak dira eta taldearen lanak biltzeko modua da. Alde batetik ikusi dezakegu nola Ester Diegoren taldeak Sitesa modu batean antolatu duen eta gainontzeko biak beste modu batean. Gehien gustatzen zaizkidanak lehenengo bi taldeen Sitesak dira, informazioa modu desberdinean antolatuta egon arren, bi horietan modu argiagoan dagoela ematen duelako edo nik behintzat, bertan agertzeen den informazioa hobeto ulertzen dut. 

Bestalde, teknografiaren lana ez zait aurrekoa bezalako garrantzitsua iruditzen, baina asko gustatu zait eta guztiok bakarka egin beharreko lana dela uste dut, nahiz eta klase aurrean ez aurkeztu. Nire ustez, guztiok gelditu beharko ginateke momentu bat irakasleak zergatik izan nahi dugun pentsatzera.


Teknografien aurkezpenekin ez dut asko sakonduko, modu ezberdinean eginak egon arren nahiko antzekoak direlako guztiak. Horretan nota jartzea zaila iruditzen zait bakoitzaren bizitzaren kontakizuna delako, baina guztien arten, bi bereizten ditut. Alde batetik, Mireiaren teknografia aipatzea beharrezkoa ikusten dut, lan hau egiteko baliabide berri bat erabili duelako eta gainera, klase aurrean nola erabiltzen zen azaldu zuelako. Bestalde, Gontzalen teknografia dago, nire ustez besteengandik gehien desberdintzen den teknografia da bideo bat egin zuelako, berak hitz egiten agertzen den bideoa eta ez dut txarto dagoela esaten, lan hau egiteko beste bide bat da eta, baina niri gutxien ailegatu zaidan teknografia izan da.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina